onsdag 1. april 2009

Å leve med et pressoppbud i hagen


Jeg har alltid likt pressekontakter og mediepersoner som tør å være litt frekke mot pressen. De er litt tøffe. Jeg synes denne var ganske morsom i den tiden daværende Start-trener Stig-Inge Bjørnebye var i ferd med å trekke seg som trener for laget i september 2007.


"VG Nett har snakket med sports- og mediedirektør, Svein Mathisen, i Start, som ikke ville kommentere saken akkurat nå.


- Jeg spiser kake i bursdagen til datteren min nå.


- Så du kan ikke bekrefte eller avkrefte at Bjørnebye har gått av?


- Jeg kan bekrefte at jeg spiser kake i bursdagen til datteren min.

Senere på kvelden oppdateres saken:


Sports- og mediedirektør i Start, Svein Mathisen, ankom Bjørnebyes hus etter de andre. Kort tid etter kom han ut med pizza til det store antallet pressefolk som er samlet utenfor boligen.

- Kan du komme med en kommentar?

- Kommentere? Skal jeg kommentere pizzaen? Det er skinke og biff. Det er viktig med mat når man jobber sent, flirte Mathisen, før han forsvant inn i huset igjen.

Sakset fra:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=161654