onsdag 1. september 2010

Er ikke så lett å være treffsikker i fylla!













Og så skal vi til Mysen (se bildet), og en nydelig liten historie fra Smaalenenes Avis!

Avisen kan i dag fortelle om en helt mann i 20-årene som på en ganske vanlig onsdagskveld satt han hjemme i stua og spilte Playstation og røyket litt hasj sammen med dama og en kompis da det plutselig kom en 24 år gammel mann fra Mysen på besøk med en kniv i hånda og virket truende på Mysenbuens fingre og kneskåler..

– Jeg innstilte meg faktisk på en viss mengde med tortur bare det ikke gikk ut over de to andre. Jeg faktisk tatt som gissel i mitt eget hus, forteller den modige mannen om den skremmende opplevelsen.

Årsaken til det skumle besøket Mysen-væringen ble beskyldt for en anal voldtekt av sin egen tidligere kjæreste.

– Dette stemmer ikke. Jeg gjorde henne aldri noe vondt, men det er sant at jeg bommet en gang når jeg var full, innrømmet mannen da saken kom opp i Heggen og Frøland tingrett her om dagen.